mellan vakna & somna

Fredag - igen

Kategori: Diverse

Det känns som att hela denna veckan har varit en enda lång fredag. Det beror säkerligen på en kombination av ledigdag och sommarväder.

Men jag måste ju hålla med min kollega om att om jag skulle välja en dag i veckan att vara ledig så ligger onsdagen nog ruskigt nära till hands.

Imorgon vankas match och party. I den ordningen. Måste shoppilera lite idag. Bland annat är jag sugen på att prova rosévin. Ytterst märkligt att jag inte provat innan. Men, är det någon som har ett bra rosétips?

Matchen imorgon ja. Lite nervöst är det allt. Vill ju så gärna så gärna kunna fira på kvällen och inte behöva dränka sorgerna. =) Matchen spelas klockan 13. Någon som vet hur varmt det är då såhär års? Typ sjukt jävla varmt. Så jag tänkte väl gå och fylla på vattenflaskan nu då.

Tips: Om du vill veta hur mycket vätska din kropp behöver en helt vanlig dag när du inte tränar tar du din kroppsvikt gånger 0,033. Och om man ska spela match när solen står i zenit är det nog bara till att bälga i sig obegränsade mängder...

Kommentarer

  • Ellan säger:

    =)
    Jag tycker René Barbier är helt OK om man vill ha prisvärt. Jacob's Creek fun kar också. Köpte en ny idag som heter Penascal, men vet inte hur den är än. =)
    Ska man köpa box funkar Tandorra, den rosa med svart krokodil på.
    Ta INTE Rosé d'Anjou eller Amaudeus. Blää.
    Have a lovely pink night!

    2007-06-08 | 12:02:08
  • Sara säger:

    Man tackar så väldans för braiga tips! =)

    2007-06-08 | 13:07:39

Kommentera inlägget här: