mellan vakna & somna

Semester är ljuvligt

Kategori: Diverse

Jag har haft semester i två dagar och har redan tappat tidsuppfattningen helt.
Det är underbart.

Kolmården var härligt. Hyfsat fint väder. Vackra djur. Snarksymfonier i stugan. Årets första dopp i havet. Lite ångest över om djuren verkligen trivs i djurparken. Skratt åt strutsen som började knapra på bilen framför. Oändligt mycket fotograferande. Lång bilfärd hem.

Jag gillar semester. Camping är skönt. Man kan glida omkring i slappa kläder och ändå passa in. Med det nya livet har det gått sådär nu. Men lite måste man faktiskt unna sig när man har semester.

Lite lagom sliten nu. Inatt kom jag nämligen på att det som krävs för att jag inte ska kunna somna är två som snarkar i otakt i kombination med E-type på radion...

Djurbilder kommer. När energin har återvänt.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Låter som att du haft en härlig start på semestern. Jag jobbar en vecka till och sen är det dags för mig med, härligt! Du by the way vad gör du vecka 31? Snackade med Fabbe på msn igår om att komma ner nåt under sailet. Har inte riktigt bestämt exakt hur länge bara. Vill ju kolla med alla er där nere hur ni jobbar. Kram och trevlig fortsatt helg!

    2007-07-07 | 22:28:48
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Ann säger:

    Härligt med semester!! Och jag som bara har en vecka kvar...fast det ska bli en av de mysigast eftersom bror är i Sverige nu och imorgon blir det stugan. Baj baj!

    2007-07-08 | 14:45:23

Kommentera inlägget här: