mellan vakna & somna

Zombiedag

Kategori: Diverse

Rolig lördag med middag och fest och skratt och vänner och dans och bara alldeles underbart roligt.

Mindre rolig söndag. Var som en zombie hela dagen. Gjorde inte ett dyft, och sånt ger mig en smula ångest. Det jag gjorde var att äta. Hade - eller har - ungefär ett ton tacos-rester. Varför är det så svårt att handla normalt mycket mat?

Idag är det mest bara en läskig dag. Ur bilsynpunkt i alla fall. Klockan 13.40 ska jag till bilprovningen. Besiktning. Jag har ingen aning om hur sånt där går till. Hittar inte ens dit. Så jag kommer väl stå där som ett litet fån med darriga ben.

Jag vill ju så gärna ha en medgång med den här bilen nu.
Och att den klarar sig idag skulle sitta fin fint som medgång.
Håll en tumme!

Adiós!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: