mellan vakna & somna

En av sju

Kategori: Diverse

Japp, jag är en av sju. Inte dvärgar då. Utan personer som sökt mitt jobb. Sju känns lite. Fast om det är sex stycken riktigt grymma som sökt så spelar det ju mindre roll. Lite pirrigt. Är lite lite lite sugen på att gå upp och kolla på ansökningarna. Fast då skulle jag säkert få magsår direkt. Helt enkelt nog bäst att hålla sig borta från ansökningarna. Det skulle ju också kunna hända som så att jag tar sex av sju ansökningar och bränner upp dem. Som av en händelse. Nej helt klart bäst att hålla sig borta från den våningen där ansökningarna finns.

Helgen har för övrigt varit bra. Ganska lugn. Min bil har äntligt återvänt. Frisk och kry. Äntligen på det också. Hittade den här spexiga artikeln. Märkligt så det förslår.
SvD: Anmäld för vanvård av porslinshund

Hungrig nu.
Som en varg.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Håller alla tummar för Sara!

    2007-01-08 | 13:51:48
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • Anonym säger:

    magsår eller anlagda bränder är aldrig bra. särskilt inte det senare med tanke på jobbsökeriet. så håll dig borta. det är nog bäst. dessutom tror jag att du får jobbet. sådeså. kram

    2007-01-08 | 16:02:40
  • jess säger:

    men, jag fattar inte varför namnet försvinner. det gjorde det igen nu, men nu märkte jag det. kass

    2007-01-08 | 16:03:16
    Bloggadress: http://fialin.blogg.se

Kommentera inlägget här: