mellan vakna & somna

Dags att flytta

Kategori: Diverse

Jag ska få ett eget kontor!!
Även om det fungerar bra nu så ska det bli hejdundrans skönt att få ett eget rum. Där bara jag bestämmer. Mohahaha.

Detta skulle man, om man är optimist, kunna se som ett gott tecken för min framtid på det här stället. Samma framtid som ska avgöras inom de närmsta dagarna. Men, eftersom jag känner stället och tydligen har en växande pessimistisk ådra inom mig så ser jag inte detta som något alls. Framför allt inte som ett tecken som pekar mot att min jobbframtid här ser ljus ut. =)

Kalla mig dåre. Eller realist.
Att vara på anställningsintervju för ett jobb man redan har är, oavsett om jag är dåre eller realist, något av det sjukaste jag varit med om.

Nytt kontor.
Resten kommer när det kommer om det kommer.

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Hej gumman!

    Du ska se att ett nytt eget kontor innebär låååång tid på jobbet. Jag önskar dej en massa lycka till! Själv lämnar jag mitt kontor på skolan i dag, onsdag, för att börja nytt sju månaders långt vik på Helsingborgs dagblad från och med imorgon. Jag är så glad, det ska bli så spännande att få jobba på en större tidning... Å det är roligt när lönen höjs med 2 500 kronor också. :) Jihu! Sköt nu om dej och en massa lycka till! Kram från Pernilla

    2007-01-31 | 10:23:29
  • Sara säger:

    Pernilla! Tack för peppen! =) Och massa grattis till ditt nya jobb och självklart också till att du är nybliven skåning. Om jag får mitt eget jobb ska jag löneförhandla, jag ringer dig då, du verkar ju kunna det där! =)

    2007-01-31 | 11:01:25
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: