mellan vakna & somna

Singstar kommer bli min drog

Kategori: Diverse

En hejdundrans fest var jag inställd på.
En hejdundrans fest blev det.

Singstar kommer bli min nya drog. Inte för att jag hade någon innan men, ja, ni fattar.
Sjöng så grannerna måste trott vi var galna.
Helt sinnessjukt kul!

Promenad och dans med småttingar. Jag måste måste måste sluta gå till det stället. Borde få pensionärsrabatt. Men det blir ju vad man gör det till, så lite flummigt roligt var det. Hempromendad och snö i skorna.

Mitt golv är klistrigt och det står flaskor i hela köket, plus en liten lätt doft av öl.
Men dra på trissor vad det är värt det!

För övrigt är det riktigt kul när man får sms till sin hemtelefon. Den ringer upp en och sen får man försöka tyda vad den där datorrösten säger, lite halvknepigt. Men spexigt som attans "Du har två nya sms..." Coolt.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Singstar ÄR en drog, tro mig. Har man väl börjat är man fast!
    Faktiskt roligare än vanlig kareoke, kanske för att det är en extra utmaning att pricka in tonerna =), eller nåt haha!

    Jag testade det där med sms till hemtelefonen en gång. Mamma lyfte på luren hemma och fattade ingenting, haha det var kul!

    Ha en riktigt skön söndag nu!

    2007-02-25 | 12:30:26
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • jess säger:

    hahaaaa. jag har fått sms till min hemtelefon också. skitroligt. trodde inte ens det funkade... du, jag ska till kalmare stad framöver. hälsa på henke. tänkte höra om du hade lust att planera en liten träff då? kramkram

    2007-02-25 | 16:39:30
  • Lisa säger:

    GUD VAD SJUKT att du skrev om sms till hemtelefonen just idag. Vi pratade nämligen om det halva kvällen igår. Jag skickade "Vi möts vid grillen, tjo faderittan hej" och skickade till min kompis hemlur bara för garvets skull. "TJOOO, FADE RITTAN HEJ" sa den.. *s*

    2007-02-25 | 21:01:56
    Bloggadress: http://lis.blogg.se
  • Sara säger:

    haha, galet sammanträffande Lisa! Sms till hemtelefonen måste ju helt enkelt vara nya innegrejen...=)

    2007-02-26 | 09:27:27
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: