mellan vakna & somna

Schlageröverraskad

Kategori: Diverse

Vilken bra helg. Lugn och skön men ändå skratt tills magen gör ont. Träning på Friskis med laget i lördags. Och man kan väl säga att det ännu en gång är bevisat att koordination och smidighet inte kanske är fotbollsspelarens bästa delar...Jag klarade mig förvånansvärt bra (jag är ju född helt och totalt utan koordination) men jag tror att det är Friskisträningen i höstas som tränat upp mig.

Lugn kväll med Chili con carne, fotboll och Offside. Ingen melodifestival och jag sörjde inte en sekund över det. Idag kände jag dock ändå att jag var tvungen att slänga ett öra på den där frökenkvinnan som gick och vann. Så jag youtubade upp henne och döm om min förvåning. Plötsligt är det en människa som kan sjunga och dessutom är det my kind of music. Jösses.

Söndag och samarbetsövningar med laget. Ja jäklar va kul. Vi skrattade så vi kiknade minst 2398 gånger. Lugn kväll med söndagsmys i soffan och lite låtsasstäd.

Lugn är ordet.
Pigg idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: