mellan vakna & somna

Mitt jobb är mitt

Kategori: Diverse

Dagens STORA glädjande nyhet. Jag får jobbet!!!
Till största sannolikhet i alla fall. MIn chef ska förorda mig. Nu är det bara facket och personalavdelningen som ska säga sitt först innan jag får ett kontrakt. Och så ska jag ju löneförhandla också då.

Tjoho.
Sjukt.
En tillsvidareanställning.
Måste väl ändå vara ett par vuxenpoäng på det!? =)



Chefen verkar för övrigt ha funderat en hel del på att jag inte föll in i spelet vid gårdagens möte. Det verkar bekymra honom att jag blev irriterad när man vill försöka göra hela vår webb regnbågsfärgad och allmänt muppig. Det bekymrar inte mig. Jag tycker inte ens jag blev så irriterad. Han har helt klart inte sett mig arg. Än. Men taktiker verkar det som att jag måste bli. Det kanske jag i och för sig kan gå med på. Men jag väljer nog en liten annan taktik än det där spelet jag hatar.

Kommentarer

  • Karro säger:

    Grattis Sara! Välkommen in i tillvidarevärlden. Här är det varmt och tryggt :) Kram

    2007-02-01 | 18:38:57
  • Anonym säger:

    shit, det är nästan fullt i din pott på vuxenpoäng nu..;) kram och grattis!!!

    2007-02-01 | 21:24:21
  • jess säger:

    och det var jag ja.. nu försvann namnet igen...grrrr

    2007-02-01 | 21:25:23
  • Petra säger:

    Grattis! Klart du får det, hihi! Jag väntar oxå besked nu på några extra vuxenpoäng...

    2007-02-01 | 23:07:46
  • Pernilla säger:

    Hej lilla Sarisen!

    Pris till dej! Shit, vad ni är många från utbildningen som fått fasta jobb nu. Miljoner grattis till dej, du duktiga tjej! Nu gäller det bara att skaffa en man så du kan få din efterlängtade bebis. Nu behöver du ju inte oroa dig för att vara mammaledig, med fast jobb och allt! Tjhoho!

    Själv får jag nog vänta några år till på vuxenpoängen, men den som väntar på något gott... :)

    Grattis igen! Hurra hurra!

    Kram från Pernilla

    2007-02-02 | 20:21:33

Kommentera inlägget här: