mellan vakna & somna

Singelpanik?

Kategori: Diverse

Världens klokaste kom igår på att jag nog har singelpanik. Jag insåg att det nog var det ordet jag letat efter.
Det är tråkigt att vara singel just nu. Går ju i vågor det där.
Dejta är kul. Fast hade varit ännu roligare om man faktiskt känt pirret i magen nån gång.
Men alltid lär man ju sig nåt av att dejta. Om inte annat så blir man ju lite medveten om vad det faktiskt är man söker.

Varför vill man ofta ha det man inte kan få? Men kan få det man inte vill ha?
Är det lagen om alltings jävlighet? =)

Nu är det snart helg!
Sista matchen imorgon.
Vad ska jag sen göra med all tid.
Kommer ju få orimligt mycket tid över.
Kanske ska fila på den där boken då, när jag får tid.

Ciao

Kommentarer

  • Petra säger:

    Det var värst vad alla ska skriva böcker nu då =) kanske den ska heta singelpanik, vad vet jag? Tyckte det var ett grymt bra ord iaf som jag tänker använda mig av =)....

    2006-09-29 | 18:37:27
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se
  • lina säger:

    hej gumman, laget me dig? langesen ja skrev natt har ju. ja vill hora mer om dina dejter :) va e de egentligen du kan fa som du inte vill ha? o som du inte far men som du vill ha? ja e nyfiken :) skot om dig gumms o lycka till me dejtandet, hoppas de pirrar till snart. kramar fran scotland

    2006-10-06 | 00:28:12
    Bloggadress: http://linasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här: