mellan vakna & somna

Däppt i däsan

Kategori: Diverse

Vad tror ni om en film där personen framför kameran är tomteröd om näsan och har allmänt svårt att prata normalt eftersom hon är extramt täppt i näsan...

Jag tror inte det blir en höjdarfilm. Eller, jag vet med säkerhet eftersom det var både jag som var framför kameran och skötte redigeringen tillsammans med kollegan...hua.

Dagen har i varje fall gått galet fort, det gör alltid det när vi filmar. Har så himla roligt!

Helgen gick lika fort den, om inte fortare. Spelade match igår. Vi vann med 7-0. Jag gjorde inte så mycket. Stod mest på min position längst bak och skrek på de andra. Sprang ut och snöt mig med jämna mellanrum. Så det var tur att det andra laget inte hade så mycket att komma med framåt - ja, inte bakåt heller eftersom vi gjorde sju mål...hehe. Rätt match att vara krasslig i i varje fall.

Att-göra-listan börjar bli lång nu. Jobbigt. Massa knep och knåp blir det. Fast jag trivs när det händer mycket. Tiden går fort då. Jäklans vad jag trivs just nu. Med allt. Helt fantastiskt. Förutom då att jag låter en hes kråka med bomull i näsan...på ett ungefär. =)

Adios amigos (ååhh, vad jag längtar tillbaka förresten. Till Guatemala alltså...http://www.backpacking.se/TravelProfile.asp?TravelId=7608&SubMenu=

Kommentarer


Kommentera inlägget här: