mellan vakna & somna

En ny månad

Kategori: Diverse

Ja snart är det en ny månad och oj vad det ska firas. Tänk om man firade lika mycket varje gång det blev en ny månad. Och hur kul är januari, egentligen. Men visst ska vi fira. Till Malmö ska jag åka. Tidigt imorgon.

Har varit hos föräldrarna länge nu. Lite för länge. Det tar på krafterna. Har hemlängtan. På måndag bär det av. Dock har min bil kapsejsat igen. Eller egentligen inte, bara ibland. Och hur säkert känns det. Har inte lust för ännu ett äventyr på E22an. Bilen får stanna i Sölvesborg. Jag får ta päronens bil - efter övertalning och påtryckningar från mostern. Ibland kommer släktmiddagarna ytterst lämpligt. Fast allt kan ju ändras så det kanske blir jag, 65 liters väskan, datorväskan och två pappkassar med julklappar på en buss på måndag...vilken syn...

Ont i halsen, hosta och en smula feber. Visst känns det som en alldeles utmärkt uppladdning inför morgondagens fest.

Ska vila nu.
Asocialt men nödvändigt.

gott nytt spår

Kommentarer

  • Karro säger:

    Hur länge stannar du? Jag vill träffa dig ju. Kram

    2006-12-30 | 22:56:37
  • Petra säger:

    Förkyldningarna har en tendens att dyka upp vid nyår =) Välkommen i gänget...Gott nytt år gums!

    2006-12-31 | 00:03:37
  • Sara säger:

    Karro - jag åker ner idag vid lunch och åker hem imorn på förmiddagen...Så det blir ingen lång trip. Ska ju jobba. Men till 100% sannolikhet kommer jag att åka ner nån gång snart igen! =) Vill träffa dig också ju!! Men, gott nytt år!

    2006-12-31 | 09:47:20
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: