mellan vakna & somna

Aftonbladet

Kategori: Diverse

Oj. Det här hade jag helt missat. Tur man har folk som håller en uppdaterad.

Aschberg
Guillou
Hamilton
Lindkvist
och hör och häpna
Wollin.

Hon är i fint sällskap den där Malin. Cool.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,955886,00.html

Har precis kollat på Fuglesang direkt från rymden och funderat över när sjutton Maud Olofsson blev RYMDMINISTER? Jösses.

Imorn är det fotboll hela dagen.
Heja oss.
Nu ska jag fila på min ansökan.
Heja mig.

Kommentarer

  • Petra säger:

    Malin, där ser man....mycket man inte vet du. De dyker upp där man minst anar det =)...alltså den där rymdnissen alltså, det är så sjukt ofattbart att han är där uppe, såg också intervjun, den va kul =)

    2006-12-15 | 22:07:33
  • Anonym säger:

    Är hon bara komlumnist eller skriver hon också?

    2006-12-19 | 14:17:28
  • Anonym säger:

    är komlumnist ett ord?
    va ja vet är en komlumnist en sån som skriver

    2006-12-20 | 14:33:07
  • Sara säger:

    Kolumnist: Annat ord för kåsör. En kolumnist har som roll att kommentera subjektivt på skeenden och får en alldeles egen spalt att göra detta i, en s.k.k kolumn.

    Enligt susning.nu =)
    Vad en komlumist är har jag däremot ingen susning om och det verkar inte susning.nu ha heller...

    2006-12-20 | 16:46:26
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: