mellan vakna & somna

Ersättning

Kategori:

Idag har vi hunnit med massor. Men så har vi ju också varit uppe sen 05,..;)

Först på förmiddagen blev det återträff med världens bästa föräldragrupp. Himla kul att träffas nu med hela fina tjejligan!

Därifrån susade jag och bönan till bvc för vägning. Siffrorna på vågen bekräftade att amningen funkar ungefär så dåligt som jag trott. Agnes hade gått ner istället för upp. Så nu har jag bestämt att nu är det ajöss till amningen och ersättningsmatning fullt ut. Och jag fick fullt stöd från vår braiga bvc-Lotta.

Det känns som en enorm befrielse och lättnad! Vi har kämpat på i sex veckor. Men det vill inte funka, så jag är väldigt glad att det finns så bra alternativ! Heja oss! :)



Kommentarer

  • Karro säger:

    Jag håller med! Heja er. Tur att många på BVC har släppt lite på tjatet om amning och stöttar var och en till sitt när det inte vill sig.

    2013-05-30 | 19:22:36

Kommentera inlägget här: