mellan vakna & somna

Snabbt

Kategori: Diverse

Herrejistanes vad fort tiden går.
Imorgon är det alltså midsommar. Igen. Var det inte alldeles nyss?

Imorgon är det även 8 månader sedan jag träffade min stora kärlek. 8 månader. Helt tossigt. Fast samtidigt känns det som att det lika gärna kunde varit 8 år. Det känns liksom som att det alltid varit vi. Får fortfarande glädjefnatt varje dag över att jag får ha en så fantastisk person i mitt liv. Kärlek i hela systemet.

Tiden går fort, ett år bara swoschar förbi. Men det hinner ju också hända en hel massa saker på ett år.

För min del kan tiden få gå fort i ungefär fyra veckor till. Sedan önskar jag mig kraftig inbromsning så att semestern inte bara swoschar förbi.

Fyra veckor alltså. 20 arbetsdagar.
Nästan ingenting.
Nästan.

Glad midsommar till er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: