mellan vakna & somna

Sambo

Kategori: Diverse

Ja, mer officiellt än såhär blir det väl knappast.

Nog för att darling och jag har bott här ett ganska bra tag tillsammans, men nu har även hans post flyttat hit och numera står det därför även hans fina namn på dörren. Så då var man sambo. På riktigt. Coolt.

I love it.

För övrigt så har min sambo (japp, det känns kalasbra att säga det...) köpt en dansmatta till playstation. Så just nu stampar ett gäng grabbar omkring i vardagsrummet. Med typ 30 grader varmt i lägenheten så är det säkerligen en eller ett par svettdroppar som flyger omkring också. Igår såg darling ut som han badat efter att han dansat halva kvällen.

Samboliv is the shit.

=)

Kommentarer

  • Mallan brallan säger:

    Ja sambo is verkligen "the shit"!!!!!!!



    Massa lyckokramar

    2008-07-30 | 07:11:54
  • Petra säger:

    Åh va härligt det låter! Jag längtar tills jag får bli sambo i januari i TOKYO! Coolt! Saknar min darling men nu e det bara en vecak kvar...kram påre Sara!

    2008-07-30 | 11:08:49
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: