mellan vakna & somna

What?

Kategori: Diverse

Vad är det frågan om?
Nu ringer lokaltidning nummer två och vill göra en längre intervju. Typ personporträtt. Folk börjar ju tro att jag tipsar tidningarna själv. Så är alltså inte fallet för bövelen.

Jag börjar fundera på om det är de eller jag som missuppfattat vad det egentligen är för jobb jag fått...

Nej, men om några minuter kommer en fotograf hit så jag får väl piffa mig lite då. Tur att jag inte fick en boll i ansiktet igår så att jag inte ser helt mosig ut. Eller just det, det var ju precis det jag fick...

Doh!

=)

Kommentarer

  • H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala säger:

    vad ska du hitta på idag?
    själv ska jag på hudvårdundervisning

    2008-04-10 | 11:47:02
    Bloggadress: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här: