mellan vakna & somna

Gifta

Kategori: Diverse

Nu har systern blivit fru.
Det var en fantastisk dag. Lite lätt kaos och kris när tre barn och ett brudpar skulle kläs på. Lite mer kaos när hela familjen skulle fastna på bild. Och totalt kaos när det blev en timmes väntan i finkläder innan vigseln började.

Men allt gick bra. Bobben sprang rundor under hela vigseln förutom vid solosången. Syster kastade napp till mamma någonstans mellan Gud och Jesus i välsignelsen. Jag sneglade på mamma under första solosången och då var det kört. Sedan var både jag och syster lipsillar resten av dagen.

Riskastning i duggregn. Champagne och mingel. Otroligt god trerätters middag. Jag fick festens snyggaste kille till bordet. Ett litet minus att bordsherren även ägnade sig åt att kasta potatis, kleta sylt på mig och sätta en köttbulle i ögat på sig själv...

Fantastisk miljö. Smarrig tårta. Ett underbart vackert brudpar. Busiga barn.
Det blir inte bättre än så helt enkelt.

Bilder kommer när jag återvänt till öst. Nu ska jag rita med mina godingar.

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: