mellan vakna & somna

Finally

Kategori: Diverse

Äntligen var det roligt igen. Äntligen kändes det bra.
Fotbollen har känts seg, så seg, den senaste tiden. Men igår var det som att det lossnade lite. Plötsligt var det roligt igen och när det är roligt så går det bra. Oftast.

Något som inte är lika kul är jobbet just nu. Det känns som att det hade varit en smartare idé att ha semester nu. Jag får ändå inget gjort och det känns mer och mer meningslöst att vara här. Å andra sidan så har jag ju nu mindre än två veckor kvar här. Så jag tror nog jag ska överleva.

Igår skrev jag på mitt anställningskontrakt. Nu ska jag bara lista ut hur jag får tag i en skattsedel. Någon som vet?

=)

Kommentarer

  • Karro säger:

    Du ska ringa 0771-567 567 till skatteverket.

    2008-04-15 | 10:23:45
  • Sara säger:

    Ey! Karro har koll! =) Tack tjejen!

    2008-04-15 | 10:32:53

Kommentera inlägget här: