mellan vakna & somna

Abstinens

Kategori: Diverse

Jag fick för tusan nästan abstinens igår när jag inte kunde blogga en endaste bokstav. Puh.

Helgen som gick var underbar.
Inledde lördagen med en vinst mot Rödeby. Inget av lagen bjöd på något direkt skönspel och man ska väl vara ärlig och säga att det var med viss tur som vi fick in det första målet. Roligast på matchen var när en av deras spelare ger mig en ordentlig flygtur och min reaktion blir då: "Vad fan håller du på med?" Hennes svar på detta: "Domarn, hon svärde."

Behöver jag säga att det var ett ungt lag? =)

Lördagen fortsatte med kalas för syster och bobbe i väst. Alltid underbart gosigt att träffa guldklimparna.

Efter kalas blev det mer kalas. På dörren satt en lapp med ett fint foto på mig "Grattis till det nya jobbet". Ballonger och skumpa bara anlände. Likaså maten och massa fina flickor. Tog oss en snabb tur ner på stan - mest för att få se Johannas utepremiär efter bebisen. =)

När jag kom hem hade världens bäste darling diskat och fixat i ordning hemma. Det fanns inte ett spår av fest. Där snackar vi guldklimp.

Söndag innebar fotboll och grill. Värsta vårvädret. Äntligen.

Nu är det bara dagar kvar till den stora dagen. Systers stora dag. På lördag vankas bröllop och jag är inte riktigt i fas med att det är redan på lördag...

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: