mellan vakna & somna

Till alla kvinnor

Kategori: Diverse

Visserligen kan jag tycka att det är lite småtrist att kvinnor måste ha en egen dag för att uppmärksammas... Men visst, jag är inte den som är den. Så jag kan väl hurra lite extra idag.

Hurra för alla kvinnor.

Såhär skrev min förra chef om mig i ett mejl om vackra kvinnor inför den här dagen:
"Saris! Du har förgyllt mitt liv, mina arbetsdagar och fått mig att sjunga - inte bara woodstocks samba. Jag säger bara: du och jag och en dag på Hanö... "

Sånt där blir man rätt glad över och jag vet inte om det är den 8 mars jag har att tacka, men trevligt är det i varje fall.

Kommentarer

  • jess säger:

    det lät ju nästan lite kinky....

    2007-03-09 | 08:40:57
  • Sara säger:

    Det beror nog på hur man tolkar det och hur mycket bakgrundsinfo man har. Till saken hör att Hanö är vår favoritö och vi tog alla chanser som gavs att fly redaktionens instängda luft och sätta oss på en guppande båt till världens bästa ö...=)

    2007-03-09 | 09:28:36
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se

Kommentera inlägget här: