mellan vakna & somna

Haddock

Kategori:

Så länge jag kan minnas har jag älskat att klä ut mig. Det är definitivt inget som försvinner med åren och därför blir jag ju lite extra pepp när det ordnas maskerad. :) Igår var det dags för fest med föräldrakooperativet och maskerad med filmtema stod på schemat. 

Efter en del ångestladdat googlande så bestämde jag mig för att hoppa över tajt, kortkort eller pushup och istället förvandla mig till en skäggig man. Varför inte liksom. ;) (min kära mamma kom annars med de vänliga förslagen barbamamma eller ringaren i notre dame... Tack? ;))

Så min hälft förvandlade sig, med enkla medel, till Tintin och jag intog rollen som kapten haddock.
 

Skrattade tills jag fick kramp i magmusklerna och hade en riktigt bra kväll med härliga människor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: