mellan vakna & somna

Vardag

Kategori: Diverse

Det är tydligen det nya nu. Att uppdatera bloggen med minst en veckas mellanrum... ;) Men jösses, tiden går lite för fort känner jag. Veckorna bara rusar förbi, snart är det jul och sen är det nytt år och jag sitter fortfarande här och undrar vart sommaren tog vägen egentligen.
 
Vad har vi hittat på sen sist då.
På hemmafronten är säkerhetsanordning 1 nu på plats på ovanvåningen och det är lite lättare att vara där uppe med Agnes utan att ha konstant trilla-nedför-trappan-ångest. :) Snyggt blev det också, dessutom.
 

Han kan min Morgan. :)
 
Förra helgens största händelse för vår lillböna måste nästan ha varit när grävmaskinen kom på besök. Den där gäststugan ska ju få lite el också och nu har vi därför en fin fin vallgrav genom tomten. Agnes tittade med stoooora ögon på den häftiga grunkan.
 

Jag har också hunnit beställa några roliga grejer från min nya favoritsida glasverandan.se. Inte nog med att det fanns massa fint där, det gick riktigt snabbt att få hem det som beställdes också. Beställning på torsdagskvällen, leverans på måndagen. Bra! Den här fina ljusstaken längtar jag efter att jula till och använda flitigt i jul. :)
 

Annars blir det mycket bus och mys om kvällarna innan lillfis somnar. En del planerande för att få ihop vardagen med föreningsmöten, förskolemöten och så där. Hamsterhjulet rullar på, skulle man kunna säga. :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: