mellan vakna & somna

Måla hela världen

Kategori: Diverse

Hej och hå. Så var plötsligt midsommarveckan här. Det är ju inte riktigt klokt. Men härligt!

I helgen som gick stod målning på schemat. En styck stuga fick lite fin färg på sig. Det blev så fint så att jag nästan längtar ihjäl mig lite efter att vi ska måla vårt hus, byta ytterdörrar och så. Färg är liksom hela grejen!



Idag har jag varit hos en hudterapeut med mina röda knottriga kinder. Rosacea kunde hon konstatera på en gång. Så där kul. Men nu ska jag gå på behandling av fejset och köpa ett gäng bra produkter så ska det nog bli bra så småningom. Fick prova en foundation som var helt fantastisk. Äntligen kan jag liksom titta mig i spegeln utan att bara se det röda. Blir en beställning av den imorgon.



Agnes har slagit till på någon slags förkylning som mest bara verkar ha satt sig på luftrören än så länge. Grattis Agnes att du ärvde just den härliga delen av din mamma... Men hon håller igång rätt bra ändå får man ju säga. Hämtade ett par nya skor till henne idag som jag beställt och de vill hon minsann prova mest hela tiden. Tar det som ett gott betyg. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: