mellan vakna & somna

Snökaos

Kategori: Diverse

Hej och hå. Nu kan man verkligen säga att det är vinter. Snön har bara vräkt ner här och idag fick vi äntligen tag på Allan i dalen så att vi kunde få vår väg plogad. Började bli lite på gränsen att vi tog oss fram. :)

Igår trotsade jag och Hannah snökaoset och tog oss till en rolig, svettig träning i Rödeby. Känns riktigt skönt att ha kommit igång med i alla fall två träningar i veckan. Det blev lite träningskänsla idag också när jag knuffade och släpade vagnen genom ett snötäckt Karlskrona.

Men en mysig dag har vi haft, trots yrvädret ute. Vi höll oss inne i värmen, fikade och mös. Fina mammor och våra älskade tjejer! Är det något jag kommer sakna när jag börjar jobba så är det just dessa härliga fikaträffar!

Jag och Agnes har också hunnit med att fynda en vinterjacka och en overall av en tjej som svarade på min efterlysning på facebook. Halleluja för fina begagnade saker!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: