mellan vakna & somna

16

Kategori: Diverse

Idag fyller Agnes 16 månader och det känns ju, precis som alltid, helt overkligt. :) Min stora lilla tjej.

Vi är nu på slutet av inskolningen och det har gått sååå bra. Mycket bättre än förväntat faktiskt. Idag och imorgon är hon där nästan fulla dagar, 7.30-15.00, blir spännande att se hur hon fixar det. Det är väldigt skönt att det går så bra, det känns så tryggt att Agnes känner sig trygg där.



I måndags var vi på kalas hos syster och Agnes fick göra det hon gillar allra bäst - busa och leka med storkusinerna. :) Äldsta systerdottern är ju som bekant helt tossigt bra på att rita, och hennes senaste verk var verkligen inget underlag. Helt självlärd och helt fantastisk!





Det svåraste med den här inskolningen är ju att jag får så mycket tid för mig själv, som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: