mellan vakna & somna

Höst

Kategori: Diverse

Och så blev det höst.
Lite plötsligt kom den, men den var ändå rätt välkommen. Såhär års ska det ju liksom vara höst. :)

I helgen fick vi riktigt finbesök när min farbror med sambo följde med mina föräldrar hit. Riktigt kul!



Igår spenderades en stund vid symaskinen. Men eftersom det ska bli presenter får jag vänta med att visa resultatet. :)

Idag var det dags för den skojiga babyrytmiken igen. Så vi har sjungit, dansat och fikat under ett par timmar på förmiddagen. Väl hemma och med regnet ösandes ner utanför fönstret bäddade vi faktiskt ner oss i soffan en stund för lite mys. Både bönan och Morris tog plats på mig och somnade som små grisar.





Nu ska vi börja ladda inför kvällens fotbollsutflykt då jag och Agnes ska hoppa in som coacher för vårt fina damlag! Heja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: