mellan vakna & somna

Tvära kast

Kategori: Diverse

Det har varit lite mycket på senaste tiden. Skulle man kunna säga.

I fredags tog vi ett jobbigt men fint farväl av Morgans älskade pappa. Byns lilla kyrka var nästan full och mitt i allt det jobbiga var det otroligt värmande att se.

Under tiden hade bönan världens bästa barnvakt här hemma. Min bästa syster kom hit och hängde med vår dotter. Det gick förstås superbra, men jag trodde aldrig något annat.

I lördags skulle jag sedan försöka ladda om och gå på föreningens årsfest. Inte helt lätt kan jag säga. Men det blev till slut en rolig kväll med god mat, dans och skratt i stora lass.



Före - Under -Efter :)

Jag hade i år ansvaret för bordsdekorationerna, men det blev också lite ljuslyktepyssel till utsidan. Tänk vad man kan uppfinna med lite ståltråd och ett gäng barnmatsburkar.



Och så igår åkte vi på mysigt kalas till systerdottern som fyllt 10! 10 år!! Jösses, jag hänger inte riktigt med. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: