mellan vakna & somna

Mars

Kategori: Diverse

Tänk att det är mars nu! Ljuvligt!
Men vad fort det ändå gått hit. Nu hoppas jag lite på att mars också går fort så att det blir april snart. :)
 
Det hinner ju hända en del på ett år också. Förra året vid den här tiden var vi mitt inne i kaosartad renovering. Då hade vi ungefär en månad kvar med lägenhet och hade precis rivit ut badrum och kök. Såhär med facit i hand är det ju inte jättemärkligt att vi bröt ihop lite med jämna mellanrum.
 
Därför är det lite extra härligt att kunna njuta av våren på ett lite annat sätt i år. Inte minst för att det hade varit sjukt mycket svårare att bidra så mycket till renoveringen med den här bullmagen framtill. :)
 
Nuförtiden är det lite ljust när man vaknar och helt ljust när vi brummar till jobbet. Bara en sån sak får ju fart på energin. Älska vårkänslor!
 
 
I övrigt är det inte så där värst mycket fart på mig på kvällarna. Kanske lite för att benen ser ut såhär när jag kommer hem. Och då har jag ändå ett jobb där jag sitter ner mestadels.
 
 
Imorgon väntar loppisförsäljning och om jag inte ska vara tjockare om vaderna än om magen när den aktiviteten är över så lär jag nog skriva upp stol på packlistan också. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: