mellan vakna & somna

Rutiner

Kategori: Diverse

Det är nästan så att jag inte vågar säga det... men Agnes fina sovvanor håller i sig. Hon har sovit hela nätter, i sin egen säng, i snart en vecka nu. Otroligt härligt! Faktiskt så sover hon till och med så mycket att vi inte hinner med fem mål mat om dagen, som är det som rekommenderas. Hej lyxproblem! Så idag ska vi köpa en större flaska för att testa om hon kan tänka sig att äta lite mer vid varje mål istället.

När hon inte sover så är hon oftast väldigt nöjd och glad. Av kompisarna i Malmö fick hon två fina leksaker, som börjar bli mer och mer intressanta!



Igår eftermiddag passade jag på att inviga mina nya skor när Agnes ändå var lite sovsugen igen. Så medan hon sov i vagnen traskade jag en runda i bra tempo. Musiken i öronen var dessutom så bra att jag även provade att springa lite. Pannan blev härligt svettig och idag känns det faktiskt lite i benen... :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: