mellan vakna & somna

Sömn

Kategori:

Ännu en natt med lite svajig sömn har passerat. Lillfisen var tokarg fram till typ halv tolv när jag kastade in amningshandduken och en flaska ersättning svängdes ihop. Som vanligt däckade hon totalt av ersättningen och sov fram till strax efter 01 någon gång. Då var hon tokarg igen fram till 2-tiden när jag maratonammade henne till sömn.

Jag vaknade sedan med ett ryck vid 5-snåret och var helt säker på att den nya djupsömnen gjort att jag helt missat en skrikande bebis. Men icke. Håll i hatten. Hon sov! Detta fortsatte hon med till strax efter 06.

Om man bortser från de tokarga perioderna så var det här nog egentligen en ganska bra natt... :)

Men det är i alla fall väääldigt skönt att vara två som delar på skrikbördan där på nattkvisten. Hur det ska gå när Morgan börjar jobba igen är lite mer oklart, men då kanske sovvanorna har stabiliserats lite. :)

Mina kärlekar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: