mellan vakna & somna

Näst sista

Kategori: Diverse

Så har då den näst sista arbetsveckan innan föräldraledigheten passerat. Gick ju inte lysande för mig direkt eftersom jag fått spendera den som sjukling på hemmaplan...
 
Men men, nya tag nästa vecka. På måndag är jag dock ledig, vilket känns lite knäppt nu när jag varit hemma en hel vecka. Fast det är ju lite annorlunda att vara ledig jämfört med att vara sjuk... :)
 
Så med andra ord återstår nu bara fyra små arbetsdagar. Hur overkligt som helst!!
 
Först är det dock dags för helg. Tänkte försöka lära mig prata igen, kan ju vara kul. Å så blir det nog lite vänhäng om orken räcker, besök från mamman och pappan och brunch med föräldragruppen. Och vila förstås. Den här sjukan vill jag nämligen helst inte trilla tillbaka till...
 
Trevlig helg alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: