mellan vakna & somna

Myshelg på ingång

Kategori: Diverse

Vissa dagar känner jag mig jättegravid och andra dagar är det nästan så att jag inte tänker på det. Hade det inte varit för storleken på magen så hade jag nog kunnat glömma bort det lite då och då. Märkligt det där.
 
Men nu är vi i alla fall inne i november och det närmar sig ÄNTLIGEN ultraljud. 14 november som sagt. Så 12 dagar till får vi leva i ovisshet och undra över krabaten där inne. Hoppas tiden går foooort tills dess.
 
I övrigt så pysslas det lite med både det ena och det andra. Ett tips om ni funderar på att piffa upp väggarna med något skojigt inför julen är att hålla utkik här. Förhoppningsvis kan ett litet projekt snart bli officiellt.
 
I helgen väntar massa mys. Först ska det mysas, gosas och busas med en liten Tuva på lördag. Det ska till och med bli sova-över-party för den lilla damen. Mycket spännande. Och på söndag ska mamman som fyller år firas med middag och grejer. Jag tror bestämt det ser ut att bli en bra helg!
 
Förresten. Våra små kisar är ju riktiga jägare. Sedan i söndags kväll har de fångat 17 möss. Inomhus. 17 stycken!! Det är faktiskt lite sjukt. Men väldigt bra! Heja kisarna!

Kommentarer

  • Karro säger:

    Ska ni ta reda på kön?

    Alltså det där med katterna...och mössen... Jag är bara så glad att jag inte bor i skog/på landsbygden. Jag hade inte klarat se varken levande eller kattdödade möss. Tycker du är en tuffing!

    2012-11-03 | 19:49:47
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se
  • Sara säger:

    Nej jag tror det får bli en överraskning vilket kön det är

    Ja, det där med möss är inte riktigt min grej heller. Tycker de är fruktansvärt obehagliga. Men jag försöker vänja mig å så har jag ju en lite modigare sambo. :)

    2012-11-04 | 19:36:04

Kommentera inlägget här: