mellan vakna & somna

Min dag

Kategori: Diverse

Idag är det faktiskt min dag. Min alldeles egna födelsedag. Maj är för övrigt en helt fantastiskt månad att fylla år i! Blommande äppelträd, vårsol och härliga tider.

Födelsedagen inleddes med skönsång och ett luktagottpaket från kärleken. Den fortsatte med ett träningspass på Blekinge Health Arena. Blommor och sång på jobbet också och nu ska jag snart avsluta den avkortade arbetsdagen och åka hem till Mallanbrallan och lilla Tuvan för lite lunchmys.

Ikväll blir det grill och tårta (Frusen jordgubbscheesecake på kladdkakebotten) med fina familjen. Det var för övrigt en utmaning att baka igår. Men till slut hade jag hittat både elvisp och decilitermått. Succé!

29 år.
Känns bra (inte minst för att det är ett helt år kvar till 30).

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: