mellan vakna & somna

En himla massa shopping

Kategori: Diverse

Ungefär i samma veva som vi lånat pengar till ett hus har vi insett att vi skulle behöva en ny bil också. Högst obra tajming känner snålekonomen inom mig.

Den lille Uljen är föremålet som vi liksom genom ett trollslag skulle vilja förvandla till en lite större och lite bättre bil. Vi funderar på att försöka sälja bilen själva först, typ på Blocket, eftersom det skulle vara en bättre deal för oss. Men fasen alltså, sälja bil själv känns som det ligger lite utanför min kunskapszon.

Kan inte någon bara komma och hämta Uljen och lämna kvar en lagom bra bil?
Jag har liksom ingen energi till det här riktigt känner jag. Ändå råkade jag igår visst nästan boka tid med en bilförsäljare för att titta på vad vi tror kan vara en lagom bra bil för oss i nästa vecka. Ibland undrar jag över hur mitt eget huvud funkar alltså.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: