mellan vakna & somna

Badrum

Kategori: Diverse

I helgen är det dags att riva badrum så det står härliga till. Allt gammalt ska bort. Heja heja! 
När det sedan blir dags för det nya att komma in så tänker vi köra på våtrumsmatta på golv och väggar. Helt enkelt för att det är detta alla vi pratat med rekommenderat oss.

Den här blir det på väggarna:



Och den här ska pryda golvet både i badrummet och tvättstugan som ligger precis utanför:



Och i helgen när vi var i Kalmar så passade vi såklart på att ta en sväng inom Bauhaus också. Där hittade vi de möbler vi redan innan fastnat för till ett fint litet rea-pris.

Det här blir det:


Tror det kommer bli väldigt bra. Ungefär en ziljard gånger bättre än det är idag om man säger så...



Eller?

:)

Kommentarer

  • Vendela säger:

    Hejsan Sara,

    så kul med en badrumsrenovering. Det kommer sannerligen bli skillnad mellan det nuvarande och framtida (jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det blåa golvet och de mönstrade tapeterna i orange).



    Behöver du tips och råd inför badrumsrenoveringen tycker jag du ska spana in Byggla. Där kan du se andra som renoverar/renoverat badrum och samtidigt visa upp ditt egna. Du kan fråga våra bygglare om hur man lättast lägger våtmatta eller vilken färg handdukarna ska ha- de hjälper gärna till. Samtidigt kan du visa upp din egna renovering. Tycker du det låter kul kan du maila mig så berättar jag mer. Är du intresserad får du en liten present.

    Lycka till med badrummet!

    Mvh

    Vendela på Byggla

    2012-02-29 | 09:58:25

Kommentera inlägget här: