mellan vakna & somna

Att komma framåt

Kategori: Diverse

Ibland blir jag så väldigt, väldigt, väldigt trött.

Som till exempel när gamla sura gubbar utdelar verbala slag långt under bältet.

Sånt gör mig så arg att öronen liksom blir rödare än tomtens luva.

Att komma framåt. Ja, min tro är att det gör man inte om man bara tittar bakåt hela tiden. Något som den där föreningen och många av dess medlemmar är väldigt bra på. Tyvärr. För det är en fin förening. Den finaste jag vet. Synd bara att det ska vara så förbaskat svårt att visa sin uppskattning till de som lägger ner själ och hjärta. De som faktiskt visst har föreningskänsla. För det kan man faktiskt ha utan att för den sakens skull hålla med om att allt var bättre förr.

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jag förstrå precis vad du menar! Om man ändå tog vara på och visade den där uppskattningen nån gång kanske vi skulle kunna få fler att hjälpa till och ställa upp. Om inte annat behålla dom vi har. Visst jag håller med det är en fin förening men jag är rädd att den är på väg att försvinna, lika så den där speciella andan

    Synd när det tröttar ut och gör en mer arg än vad det glädjer

    2011-10-07 | 11:07:16
    Bloggadress: http://brynjebo.blogg.se/
  • Anne-Lie säger:

    Jag förstår vad du menar o hur du känner sara... men vet du,de glada o positiva överväger ju mer jag tänker på det..det känns som man tar ett steg fram o två tillbaka men framåt kommer/ska vi ...och så brukar jag tänka på pughs gamla slag dänga: om vi alla tar i,i,i :) kramen till dej !

    2011-10-09 | 15:30:43

Kommentera inlägget här: