mellan vakna & somna

Maj

Kategori: Diverse

Jag älskar verkligen maj.
Det är fantastiskt att se allt som knoppas och slår ut.
Och så är det faktiskt rätt så härligt att fylla år också. :)

28. Jösses vad fort tiden går när man har roligt.
Ja, fylla år är helt klart kul!
Fick en viskande sång från mannen i mitt liv tidigt imorse. Och fick sedan en lite mindre viskande ja-må-du-leva-sång från finaste syskonbarnen någon timme senare. Underbart!

Igår blev det kalas med familjen. Fick massa fina presenter och bjöd på fika som verkade gå hem hos gästerna. Inte minst "jordgubbsklubborna" som jag verkligen kan rekommendera. Lätta att göra, lite roliga, tjusiga och framförallt smarriga. Med inspiration från Söta saker (förstås).



Kommentarer

  • Karro säger:

    Åh vad gott. Bra tips! Det ska jag satsa på när jag firar 29 om ett tag.

    2011-05-20 | 10:52:54

Kommentera inlägget här: