mellan vakna & somna

Badrumsrenovering...

Kategori: Diverse

Igår möttes jag av det här när jag kom hem:



Vår toalettstol i trapphuset. Intressant. Jag visste naturligtvis varför, anledningen stavas badrumsrenovering. Men jag hade inte riktigt räknat med att vi skulle vara helt utan toalett i okänt antal dagar...

Det här är alltså anledningen:



Mörkgrått golv, tjusigt! Jag hade visserligen önskat att man tagit bort mattan under, inte minst för att se om de är bra att det finns luft under mattan... Men vi får ju helt enkelt lita på att snubben som gör det, vet vad han gör.

Ingen toalett och förbud att beträda golvet gjorde att vi fick ta oss en spännande liten kvällsutflykt innan läggdags.



Absurt är vad det är. Jag hoppas på en liten toalett kanske imorgon. Hurra. Har även lokaliserat en dusch här på jobbet eftersom frillan snart börjar nå smörstatus...

Livet är sannerligen ett äventyr!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: