mellan vakna & somna

Att trivas

Kategori: Diverse

Trots att havet av prylar och lådor är enormt, trots att tv:n och bredbandet inte kan kopplas in just nu och trots att det inte går att bara vara hemma eftersom man då får ångest över att man inte gör något så trivs jag. Så in i bängen bra trivs jag.

Det känns verkligen som hemma.
Fast jag längtar efter fler skåp i köket, färre lådor i vardagsrummet och mindre rörigt i hela lägenheten. Men skåp kommer, förhoppningsvis inom en snar framtid och lådorna kommer förhoppningsvis bli färre hela tiden. Det tar sig, om än långsamt. Flytt i stora lass är inget för den otålige.

Ikväll blir det sista pillet med fina vitrinskåpet som världens bästa byggde ihop igår, leta efter knivar för att kunna laga mat, packa in saker i vitrinskåpet och annat som hör livet till såhär i flyttider.

Hej Pukesgatan. Nu är vi här!

Förresten. Vi fotograferar friskt, men har inte hittat sladden till kameran ännu. Bilder kommer med andra ord.

:)

Kommentarer

  • Karro säger:

    Heja heja i flyttstöket. Jag väntar med spänning på fler bilder.

    2011-03-02 | 08:36:59
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se/
  • Sara säger:

    Och heja dig Karro som har skaffat blogg igen?!! :)

    2011-03-02 | 18:38:22
    Bloggadress: http://sarasaras.blogg.se/
  • Karro säger:

    Jag tyckte det var dags nu...ett tag iaf. Ann har anv.namn och lösen om du vill följa. Kram kram

    2011-03-03 | 13:42:43
    Bloggadress: http://byggarekarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: