mellan vakna & somna

Utflykt

Kategori: Diverse

Vaknade imorse, tittade ut och såg stooora vita flingor singla ner.
Så jag gick och la mig igen och meddelade att jag inte tänkte stiga upp förrän det slutat snöa. Och en stund senare hade det i alla fall minskat ordentligt och det såg lite mer hoppfullt ut för vår planerade utflykt.

Så Lilla Blå styrdes till Kalmar för en möbelinspirationsrunda. EM, Rum Interiör och Ikea blev det och vi hittade en massa fint som sparas ner till inspirationsmappen. Blev lite kläder också och ännu en gång en önskan om att Karlskronas affärsutbud skulle kunna få genomgå samma utveckling som Kalmars.

På Ikea slog något slags rekord när vi gick ut därifrån och hade handlat för mastiga 229 kronor. Jösses. Kunde också konstatera att vi kan tjäna 2000 på att köpa bord + 6 stolar på EM istället för på Ikea. Lite lätt förvånande.

Lutar åt det här från EM:


Eller det här alternativet från Ikea, ungefär 2000 kronor dyrare:


Ååå, jag vill flytta nuuuu. Är ju så väldigt roligt att planera och möblera och ordna något tillsammans. Jag och mitt hjärta.

Lovely.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: