mellan vakna & somna

Att göra en cupcake

Kategori: Diverse

Efter stora utflyktsdagen i lördags (Sölvesborg - Bromölla - Älmhult (IKEA) - Buskaboda) så väntade stora bak- och mötesdagen igår. Det är ju fint för mötesdeltagarna när dessa båda aktiviteter sammanfaller.

Först: Lördagens utflykt ledde oss till en oväntad liten ort mitt i skogen



Jag och Mallanbrallan satsade på muffins som skulle bli cupcakes med frosting och dekoration. Muffinsen blev kalasbra med nytt recept från syster. Frostingen blev kalasbra med recept från Leila. Dekorationerna, ja man kan väl säga att dekorationerna kräver lite ytterligare övning. Skitsvårt att få till och jag förstår inte hur den här människan lyckas (även fast jag förstår att det krävs massa övning så förstår jag ändå inte).

Nåväl, it's a long way to the top men ett fint första steg.

   

   

Kommentarer

  • Madde säger:

    Suveränt goda:)! Det får gärna bli tradition med cupcakes på våra sektionsmöten framöver;)...

    2011-04-04 | 19:31:10

Kommentera inlägget här: