mellan vakna & somna

Lite gnälligt

Kategori: Diverse

Frös halvt ihjäl i fel hejarklack igår. Vi fick smygheja lite när Mjällby gjorde mål och tog sedan ut allt jubel i bilen istället. Djurgårdsklacken lyckades i alla fall lära oss både ett och annat nytt skällsord. Spännande. Men roligt med utflykt var det.

Har för övrigt bitit mig i kinden. Längst bak vid visdomstanderiet, alltså där där det inte riktigt går att kontrollera vad som händer. Alltid när jag biter mig så blir det förkylningsblåsa och aj aj. Denna gång är inget undantag. Men eftersom det är värsta bulan där bak så kan jag inte bita ihop alls just nu. Vilket i sin tur resulterar i trött käke. Märkligt. Gnälligt. Men så är det ju tisdag också.

I afton blir det spinning. Ryggen har återhämtat sig väl och jag är fit for fight igen.
Great!

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: