mellan vakna & somna

Leendet

Kategori: Diverse

Inte ens kulingvindar och ösregn kan få mitt humör att bli sämre. Hoppade med glädje i regnkläderna och trampade iväg till jobbet. Slapp kulingmotvind som tur väl var, annars hade jag nog inte varit framme än.

En person sa till mig igår att hon tyckte jag hade förändrats, till det bättre, sedan allt det där som hände i somras hände. Och jag känner faktiskt också att något har hänt. Jag är jag igen, fast i en starkare, gladare, säkrare variant. Lovely.

Och så är det väldigt fint att känna att man går omkring och ler mest hela tiden.
Bara det liksom.

:)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Vad glad jag blir att höra att du är så glad. För gärna över lite av din energi eller ge några tips, vi håller på att gå av av tristess i Avesta. Men om 3 månader sitter vi dock i ett somrigt Melbourne.



    Kram!

    2010-11-07 | 23:06:37
    Bloggadress: http://petrisens.blogg.se/touchandgo

Kommentera inlägget här: