mellan vakna & somna

Knasdröm

Kategori: Diverse

Drömde helknasigt i natt.
Sverige låg i krig med Danmark. Mycket intressant. Jag var av någon anledning ute och åkte båt, kommer inte ihåg varför men jag kommer ihåg att det var en dålig grej i krigstider. Var även och handlade på Hemköp - som såg ut som Hemköp i Sölvesborg gjorde när det fanns - men där var det väldigt speciella krigsöppettider.

Inte utan att man undrar var hjärnan får allt ifrån.

I övrigt har jag drabbats av märklig yrsel som hållt i sig sedan jag trodde att det var rödvinets fel. Nu är det onsdag, jag är fortfarande yr och rödvinet är avskrivet från misstankelistan. För istället upp låst rygg högt upp på listan, eller så är jag bara förkyld på balanssinnet. Heja.

Men jag är glad ändå.
Tusan så glad jag är.
Fast lite rädd ibland också. Rädd om mig själv. Rädd för att kasta mig in i saker. Men mest är jag glad.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: