mellan vakna & somna

Svalt eller snarare iskallt

Kategori: Diverse

Kalmar bjöd sannerligen inte på något vårväder. Snarare blåst, regn och ynka 6 grader. Men vad gör väl det när det bjöds på en fantastisk middag (fantastiskt känns till och med som en underdrift), härligt mys med familjen, hotellfrukost och lite shopping.

Hur bra som helst var det.
Systern höll bästa talet till 60-åringen:
- Ja, ehm. Grattis!

Kort och koncist.
:)

Avslutade kalmarvistelsen med ett småkallt besök på Kalmar slott. Systersonen var mest intresserad av fängelsehålorna. Samtidigt var det också de han var mest rädd för.

Efter att ha vinkat av familjen så åkte jag och darlingen på dammsugarjakt (jag fick ett mindre vansinnesutbrott på dammsugaren förra veckan - så pass att den blev obrukbar). Det blev en liten dammsugare, som jag nog ska ta och prova nu.

Tack pappa (och mamma) för allt som var så smarrigt och fint och härligt och alldeles, alldeles underbart!

:)

Kommentarer

  • Ann säger:

    Vad mysigt med Kalmar!!! Vad kul det är att fira 60-åringar har jag lärt mig! kram och hälsa så gott.

    2010-05-09 | 15:17:58
    Bloggadress: http://systerisoder.blogspot.com

Kommentera inlägget här: