mellan vakna & somna

Helgaktiviteter

Kategori: Diverse

En härlig lördag har nu för en liten stund sedan blivit söndag. Tänka sig.
Dagen har bestått av fotboll på en grusplan mitt ute i ingenstans, pojkarna spelade 1-1, solen sken och vinden fläktade på rätt så friskt.

Vi har också shoppat loss en smula. Inte alls fel! Bara bra saker köper jag. Köpte tröjor och linnen för att fylla på garderoben (när den rensats ut - förhoppningsvis har jag lyckats få tummen ur och göra det strax innan nästa vinter...)

Jag hejade på Ola i melodifestivalen. Men kunde gå med på att alla andra (utom möjligen han den där Andreas som bara gör låtar som låter likadant) vann också. Så att Anna Bergendahl vann kändes med andra ord mycket bra det också.

Nu är det söndag vilket alltså innebär att vi spelar Svensk Fastighetsförmedlings cup lite senare idag. Kvart över tre är det dags. Då ska vi möta staden division 2-lag, kan nog bli intressant...

:)

Kommentarer

  • Karro säger:

    Ja visst var det grymt bra startfält. Jag kände också att det ok oavsett vem som vann. Mitt undantag var dock Timotej. Kram

    2010-03-15 | 09:41:10

Kommentera inlägget här: