mellan vakna & somna

380

Kategori: Diverse

Gjorde ett rekordsnabbt besök hos tandläkaren igår.
På schemat stod lagning av trasig fyllning och jag hade förberett mig på ett långdraget, smärtsamt och dyrt besök. Så döm om min förvåning när det inte blev något av det.

Hos min tandläkare är vanlig borr helt ute, de gjorde rent med laser och fyllde sedan på med ny fyllning. Allt som allt tog det ungefär 8 minuter. Och inte gjorde det ont heller.

Jag var beredd på en kostnad på 850 kronor, som var sagt som maxbeloppet, tjohejsan vad glad jag blev när jag bara behövde betala 380 kronor.

Det är ju fortfarande en ruskigt bra timlön för tandläkaren, men med tanke på att det nästan är omöjligt att komma från tandläkaren utan att göra av med mindre än 500 så blev jag superglad.

Så nu ska jag bara fundera ut vad jag ska hitta på för alla pengarna jag sparade.

:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: