mellan vakna & somna

Sjuklingar

Kategori: Diverse

Vaknade igår och kände mig rätt så hängig. Trodde det berodde på helt vanlig måndagströtthet. Det berodde nog snarare på helt vanlig dunderförkylning. Gick hem en timme tidigare från jobbet och låg sedan ner i stort sett hela kvällen.

Så idag är jag faktiskt hemma och kurerar. Jag kanske hade kunnat droga mig själv med massa piller. Men det kändes som ett väldigt mycket sämre beslut än att vara hemma en dag och låta kroppen få försöka bli frisk.

Sådär kul att vara sjuk.
Men vi kan hålla varandra sällskap i alla fall, darlingen och jag.

Alltid nåt.

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Mycket bra och klokt beslut.

    Krya på dig (er)!

    Kraaaaaaaaaaaaam

    Längta tills vi ska ses "du vet"....

    2010-04-20 | 17:31:40
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här: