mellan vakna & somna

Smutsig dans

Kategori: Diverse

Sitter bänkad framför tv:n. SVT1 och Dirty Dancing står på schemat. Jag har förmodligen sett den filmen minst 50 gånger, säkert fler, men det går alldeles utmärkt att se den en gång till. Överraskningsmomenten är inte jättemånga men det spelar inte så stor roll. Det ÄR en bra film.

Syrran och jag har sett den tokigt många gånger. Tror vi köpte den när vi var på Cypern. Jag såg den alltså först utan text, då kunde jag inte engelska så väldigt bra, så när jag sedan såg den med text för första gången blev ju innehållet och berättelsen lite klarare...

En stor man gick ur tiden tidigare i veckan. Det är helt klart det.

Men. Bra film.
Fin fredagskväll.

:)

Kommentarer

  • Svärmor säger:

    Vi pratade om det, Emmie och jag igår, hur många gånger vi sett filmen. Som sagt, kan inte räkna dem alla.

    Vi syns i morgon.

    Sov så gott!

    Kram

    2009-09-18 | 23:37:15
    Bloggadress: http://tankarombilder.blogg.se/
  • karola säger:

    ja, den filmen kan man se om och om igen fortfarande... så många som får ett för kort liv här på jorden...

    2009-09-19 | 11:33:27
    Bloggadress: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här: