mellan vakna & somna

1.13.14

Kategori: Diverse

Tänk att jag överlevde milen.
Tänk att jag orkade springa hela vägen.
Jag är fortfarande lite chockad.

Fram till ungefär 8 km gick det rätt så bra. Därefter var det ren och skär vilja som gjorde att jag inte började gå. Men vilja kommer man ju som bekant rätt så långt på här i världen.

Träningsvärken är näst intill osannolik idag. Men det är det faktiskt värt, för jag är så nöjd så nöjd.

Tiden spelar egentligen mindre roll, men jag är riktigt nöjd med 1.13.14 (fast 73 minuter låter lite bättre). 
Tjejmilen 2009
Sara Persson Team Trion
Startnummer 8259
Klass Tjejmilen
     
 Nettoresultat
5 km 37:46
10 km 1:13:14


Nöjd som sagt. Och träningsvärkig. För den matematiske går det ju också att se att jag sprang fortare på andra halvan, när jag trodde jag skulle dö... intressant

Kommentarer

  • 63-minutaren säger:

    Hm.... där har vi ju det där med kilometern mellan 4an och 5an. Kan det verkligen ha stämt??!! Jag sprang också mycket fortare på sista. Hm....

    Vi är bäst! =)



    Jag kände förresten en i laget som vann resan till New York, lite märkligt ju. Nästa år är dte vi som vinner.

    2009-09-01 | 10:28:05
  • patrikhb säger:

    jag ska hänga med som supporter nästa år.tycker det är ascoolt de ni har gjort

    2009-09-01 | 14:03:42

Kommentera inlägget här: